Volkswagen Beetle, la capăt de drum: aceasta e „broscuța” cu cel mai dificil trecut

0 9

Povestea de vreo opt decenii a lui Volkswagen Beetle a ajuns la final, cel puțin în Statele Unite ale Americii. Suntem în 2019, iar producția a fost oprită. Chiar și așa, această mașină a adunat, probabil, mai multe povești decât alte automobile cu o istorie poate la fel de bogată. „Broscuța”, cum au denumit-o românii, n-a mai atins niciodată popularitatea din anii ‘60. Se poate spune însă că este mașina care a făcut din Volkswagen compania care este astăzi.

/* (c)AdOcean 2003-2017, goldbach_ro.playtech_ro.Content.300x250ap2 */
ado.slave(‘adoceanrolgprkumlrz’, {myMaster: ‘KeAFM0DX7WCYugBY_jUrnHnNfbML1geP0Gy1P_qicbH.K7’ });

Unii au numit-o mașina nazistă sau mașina lui Hitler, pentru că a fost concepută pe la sfârșitul anilor ‘30, când nazismul își începea perioada de ascensiune. Însuși Hitler a fost cel care a cerut fabricarea unui astfel de automobil. Dar nu nazismul a fost cel care a făurit-o, ci tendințele epocii interbelice și ideile inovatoare ale unor personalități marcante pentru lumea automobilismului, precum Ferdinand Porsche.

E bine să nu te gândești la Beetle ca la un produs al unui regim dictatorial. „Broscuța” a fost mai mult decât un mijloc ieftin prin care Hitler a încercat să seducă poporul german sărăcit de Primul Război Mondial. Sau, cel puțin, avea să devină mai mult de-atât.

VOLKSWAGEN BEETLE A FOST O MAȘINĂ PENTRU TOT POPORUL

La începutul…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica