Topul reclamelor de pe YouTube la care românii s-au uitat de bunăvoie

0 1

Chiar dacă uneori te enervează și nu știi cum să dai skip mai repede la ele, reclamele de pe YouTube uneori sunt interesante. Iată în continuare un top 10 al celor mai populare reclame de anul trecut de pe platforma de muzică.

Anul trecut, 2020, a fost anul în care YouTube a atins un număr record de români activi în platformă: 12 milioane lunar, dar și de branduri care s-au promovat prin formatele video cele mai cunoscute: „TrueView in stream”, “Bumper”, „Video for action” (pentru obiective de performanță).

Topul “YouTube Ads Leaderboard” selectează cele mai populare reclame care au rulat pe YouTube într-o anumită perioadă, reclame care au reușit să genereze interes și în afara publicului țintă atins în campanii. Clasamentul ia în calcul mai mulți indicatori relevanți, precum vizualizările organice, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclamă) sau rata de interacțiune.

YouTube a atins un număr record de români activi în 2020

Primul loc este ocupat de spotul pentru promovarea unui joc. Pentru lansarea „The Last of Us Part II în România”, echipa PlayStation4 a vrut să ajungă la cât mai mulți gameri români. Campania de comunicare a constat în adaptarea locală a temei muzicale din joc, „Through the Valley”, în variantă folclorică și în limba română.

Pe locul secund găsim un obișnuit al succesului în promovare pe YouTube: Cat Mobile. Deși anul trecut Cat Mobile a produs mai multe…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica