Top 10 mașini care se depreciază cel mai mult după 5 ani de rulaj

0 1


Știai deja că prețul unei mașini scade imediat ce ai ieșit pe poarta fabricii cu ea. Dar te-ai întrebat vreodată cu cât s-au depreciat mașinile în primii cinci ani de rulaj? Ți-am pregătit un top ca să știi ce cumperi și cu cât te alegi apoi la prima vânzare.

Indiferent că îți cumperi o mașină nouă sau una la mâna a doua, ar trebui să știi că nu o vei vinde la același preț la care ai cumpărat-o. Chiar dacă, să zicem, îți cumperi acum un model Dacia nou-nouț și vrei să o vinzi chiar mâine nu vei mai obține același preț.

E valabil atât pentru mașinile noi, cât și pentru mașinile second-hand. Un nou studiu arată care sunt, de fapt, modelele care se depreciază în primii cinci ani de rulaj. Culmea, apar acolo modele premium, despre care n-ai crede că își pierd atât de repede valoarea.

Dar lucrurile stau exact invers.

Top 10 mașini care se depreciază cel mai mult

Dintre toate modelele analizate, Maserati Quattroporte are cea mai mare depreciere. Dacă o cumperi ca nouă și o vinzi peste cinci ani, atunci obții cu peste 72% mai puțini bani pe ea.

Analiza a fost realizată ținând cont de perioada 2014-2019. În top 10 mașini care se depreciază cel mai repede apar șase modele sedan premum și patru autoturisme electrice.

Studiul a analizat nu mai puțin de 6,9 milioane de vehicule fabricate și vândute în urmă cu cinci ani. Cifrele au fost apoi cumparate cu valorile a 800.000 de vehicule la mâna a doua din…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica