Surpriză mare pentru Dacia în România: nici Volkswagen n-a reușit asta

0 5

Dacia e o marcă foarte apreciată în România. Dovadă și modelele numeroase pe care le vezi pe străzi. Totuși, producătorul n-are încă o mașină electrică și asta i-ar putea dăuna în timp. Primele opt luni din an arată cum s-a descurcat pe piața locală.

Dacă ți se părea că piața auto din România încă este blocată în Dacia, ei bine, nu greșești. Piața auto încă e blocată pe modelele Dacia, în special Logan, ceea ce arată că aproape nimic nu s-a schimbat în ultimii 15 ani, de când a debutat primul Logan.

În primele opt luni din 2019, Dacia a vândut 32.621 unități (29,4% cotă de piață). E urmată de Volkswagen cu 10.022 unități (9,% cotă de piață) și Renault cu 9.652 unităţi (8,7% cotă de piață). În clasament mai sunt Skoda cu 9.190 unități (8,3% cotă de piață) și Ford cu 7.650 unități (6,9% cotă de piață, dar volum în creștere cu 23,4%).

Cel mai căutat model de la Dacia e tot Logan

În timp ce Dacia, în străinătate, vinde foarte bine Sandero, la noi n-a avut așa mare succes. Tot Logan e în top. Acest model a fost introdus în 2004 și a fost actualizat în ultimii ani.

Topul modelelor arată așa: Logan (lider în 2019) – 13.360 unități, urmat de Dacia Duster – 7.610 unități, Dacia Sandero – 6.888 unități, Renault Clio – 4.242 unități și Skoda Octavia – 3.342 unități. Ca idee, doar în august au fost livrate 1.250 de unități Logan.

Per total, în primele opt luni din an, piața auto…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica