Singura șansă pentru companii să reziste pe piață, mai ales în perioada pandemiei: ce spune acest studiu

0 2

Companiile se văd obligate întotdeauna de vremuri să reziste pe piață și, în lipsa unor strategii bine gândite, totul se poate nărui. Acest lucru e valabil mai ales în pandemie.

Companiile trebuie să găsească soluții pentru a rezista vremurilor de criză. Internetul a lărgit extrem de mult orizonturile și cine nu e acolo, nu prea e vizibil. Dovadă stă și un studiu realizat de MediaPost Martech. Companiile care mizează pe o bună comunicare online, bazată pe analiza activităţii concurenţei, obţin o creştere a cifrei de afaceri între 5% şi 25%, în funcţie de industrie şi bugetul alocat, reiese din analiză.

Comunicarea online, singura șansă pentru companii

Conform Mediapost Martech, un buget minim anual alocat promovării online ar trebui să se ridice la circa 20.000 de euro, pentru un IMM cu o cifră de afaceri de sub 500.000 de euro.

Pe de altă parte, neglijarea unei strategii online complete bazate pe analiza temeinică a propriului business, în comparaţie directă cu activitatea concurenţei, poate conduce la oportunităţi nevalorificate, de până la 25% din cifra de afaceri pentru companiile cu o prezenţă redusă sau arbitrară pe internet.

„Dacă înainte de martie 2020, aproape 50% dintre companiile din România aveau un website, iar doar 5% dintre magazinele fizice erau prezente pe internet, în ultimul an, mediul de afaceri a fost practic obligat să acorde un interes sporit mediului online şi să accelereze transformarea…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica