Românii, speriați de biometrie doar când vine vorba de buletin: studiu Mastercard cu concluzii surprinzătoare

0 0

Mastercard a venit cu un studiu surprinzător legat de metodele de autentificare a tranzacțiilor din online. Printre ele se numără și utilizarea biometriei.

Mastercard susține că volumul tranzacțiilor în mediul online începe să crească pe măsură ce piața de e-commerce crește și vine cu foarte multe alternative. De asemenea, biometria a început să fie lider detașat în topul preferințelor românilor privind metodele de autentificare a tranzacțiilor.

Compania arată că utilizarea biometriei pentru autorizarea plăților cu cardul online capătă tot mai multă tracțiune în România.

Mastercard, despre biometria în autorizarea plăților

Noile norme de securitate prevăzute de noua Directivă Europeană PSD2, care introduc obligativitatea autentificării în doi factori a tranzacțiilor, facilitează acest lucru.

Conform studiului Mastercard referitor la percepția și utilizarea consumatorilor a funcțiilor biometrice pentru serviciile bancare mobile și online, desfășurat pe plan local, biometria este lider detașat în topul preferințelor consumatorilor privind metodele de autentificare a tranzacțiilor. 

49% dintre români au declarat că autentificarea biometrică este modalitatea preferată de autorizare a tranzacțiilor din e-commerce. Locul secund este ocupat de SMS și parolă, 35% dintre respondenți optând pentru această metodă, în timp ce locul trei în clasament este ocupat de autentificarea prin SMS, 16% dintre cei chestionați…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica