REVIEW: “Eternals” este un alt tip de film Marvel, dar conține acțiunea, umorul și originalitatea specifice universului MCU

0 0

„Eternals” (Eternii), de la Marvel Studios, urmărește un grup de eroi nemuritori care au protejat Pământul și i-au modelat istoria și civilizațiile încă de la începutul timpului. Când creaturile monstruoase numite Deviants (Devianți), demult considerate pierdute în timp, revin în mod misterios, Eternii sunt nevoiți să se reunească pentru a apăra din nou omenirea.

Așadar, Eternals, în regia lui Chloé Zhao, prezintă o nouă echipă incitantă de supereroi din universul cinematografic Marvel, extratereștri străvechi care trăiesc pe Pământ, în secret, de mii de ani. În urma evenimentelor din “Avengers: Endgame”, o tragedie neașteptată îi obligă să iasă din umbră, pentru a se reuni împotriva celui mai vechi inamic al omenirii, Devianții.

În multe privințe, întrebarea centrală din Eternals este “ce înseamnă să fii om, de fapt?”. Regizoarea Chloé Zhao își pune amprenta distinctivă pe „Eternals”. Rezultatul este un blockbuster reușit, care se străduiește, de asemenea, să îndeplinească cerințele uriașe ale unui film de acțiune masiv. Zhao, câștigătoarea premiilor Oscar pentru cel mai bun film și cea mai bună regie pentru filmul intim și profund „Nomadland” oferă o mare parte din stilul ei și filmului Marvel. Pentru aceia dintre voi care apreciază talentul fascinant al lui Zhao, veți fi bucuroși să aflați că reușește să creeze o versiune incitantă a unui film MCU. Ea creionează magie, de…

Citeste continuarea Aici

You might also like