Reclamele care te vor șoca și care te vor pune pe gânduri

0 1


Reclamele pot fi folosite în numeroase moduri. Te pot amuza, te pot atrage sau te pot șoca. Reclamele șocante sunt realizate în așa fel, încât să-ți atragă atenția asupra unui subiect.

Acest tip de advertising se numește „shockvertising” și vrea să te șocheze și să-ți atragă atenția asupra unui subiect sensibil precum violența, rasismul, sexualitatea și așa mai departe.

„Publicitatea își justifică exisțenta atunci când este utilizata în interes public. Ea este un instrument prea puternic pentru a fi utiizat doar în scopuri comerciale, a spus David Ogilvy, considerat de mulți părintele publicității.

O reclamă trebuie să-ți rămână în minte și să-ți dea de gândit, iar exact asta fac cele date exemplu în acest articol. Ca acest obiectiv să fie atins trebuie ca acele imagini să fie emotionante, iar realizarea să fie una ingenioasă.

Retailerul italian Benetton ar fi fost prima companie care a încercat o astfel de reclamă în anii 1980. Acest tip de advertising poate avea un impact foarte mare, însă există posibilitatea și ca efectul să fie invers decât cel așteptat.

Mai jos vezi câteva dintre cele mai șocante reclame realizate până acum:

Este o reclamă la o ciocolată neagră dulce-amăruie. „Canari.” (Peru, 2009)

 

Crisis Relief Singapore a câștigat premiul Cannes Lion pentru această reclamă

 

Fumatul înseamnă să fii sclavul tutunului

 

Atenționare pentru cruzimea împotriva animalelor

 

Animalele suferă…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica