Platforma 24Aegon.ro a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi cu 39%, în 2020

0 1

În prezent, platforma 24Aegon.ro, dedicată clienţilor Aegon România care deţin asigurări de viaţă, a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi cu 39% în 2020, faţă de 2019, obiectivul stabilit pentru anul trecut din punct de vedere al numărului de noi utilizatori fiind astfel depăşit cu 9%, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.

Cele mai multe conturi au fost create în perioada stării de urgenţă, în intervalul aprilie – mai 2020. Potrivit reprezentanţilor Aegon, acesta este un semnal pozitiv care arată că românii încep să se obişnuiască din ce în mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispoziţie şi care le oferă acces oricând pentru a vedea situaţia asigurării lor, dar şi pentru a face plăţi.

În contextul financiar, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea şi pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendinţă se va menţine pe tot parcursul lui 2021.

„Situaţia neplăcută adusă de pandemia COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare, la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe…

Citeste continuarea Aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica