Planurile lui Zuckerberg din 2020 care i-ar putea distruge sau îmbunătăți afacerea

0 1

Mark Zuckerberg are în față un an 2020 plin de provocări, mai ales în ceea ce privește direcția în care va merge cu platforma sa, Facebook.

De-a lungul timpului, Facebook a fost implicată într-o serie amplă de scandaluri, care mai de care mai grave. Printre breșe de securitate care au dus la scurgeri de date ale unor zeci de milioane de utilizatori s-au strecurat și acuzații potrivit cărora Facebook ar fi avut o contribuție la influențarea alegerilor prezidențiale din 2016, care au avut ca rezultat numirea lui Donald Trump ca președinte al Statelor Unite ale Americii.

În 2020, odată cu noua rundă de alegeri prezidențiale din SUA, Facebook trebuie să sporească gradul de atenție, pentru a nu mai ajunge să fie acuzată de fraduarea unor alte alegeri.

Compania se confruntă cu o provocare destul de sensibilă: trasarea unei granițe între menținerea succesului afacerii și păstrarea (măcar în aparență) a valorilor sale.

2020 va fi un an complicat pentru Facebook și Mark Zuckerberg

Reclamele politice reprezintă unul dintre cele mai controversate subiecte de pe social media. Fiecare gigant are propria abordare în ceea ce le privește. De exemplu, Twitter interzice complet reclamele politice pe platforma sa, în timp ce Google nu permite personalizarea reclamelor politice în funcție de profilul utilizatorilor.

Facebook a anunțat joi, 9 ianuarie, cum plănuiește să abordeze acest aspect. Compania și-a ajustat doar puțin politica. A…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica