Orange a picat: clienții acuză probleme majore. Ce zice operatorul

0 2

Orange are probleme cu rețeaua pe 14 ianuarie. Mai mulți utilizatori se plâng că nu pot folosi datele mobile sau serviciile de voce.

În seara zilei de 14 ianuarie, rețeaua Orange a întâmpinat problemele majore. Utilizatorii s-au plâns pe Facebook că nu pot folosi serviciile de internet sau date mobile. Compania a explicat pe Facebook că știe de probleme. „Tehnicienii noștri lucrează deja la remedierea situației în cel mai scurt timp. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru neplăcerile create”, a transmis operatorul. Un utilizator a acuzat operatorul că problemele au fost de-a lungul zilei.

O clientă a explicat că, aproape de ora 18, a sunat în call center și i s-a explicat că-i o situație tehnică în ceea ce privește rețeaua la nivel național.

Cum au reacționat clienții Orange

„Din pacate probleme sunt de la ora 17.00 (eu am avut datele mobile nefunctionale 30 min). La 17.33 au redevenit functionale, dar au început probleme la voce, nu puteam suna, aparea mesaj „neînregistrat in retea”. Normal ar fi sa se anunte atunci când încep problemele, nu cand sunt aproape soluționate, sa stim si noi. Eu am gasit conexiune wi-fi si am sesizat la 17.10 prin contul Orange ca sunt probleme cu reteaua, dar acolo se răspunde extrem de greu…”, a scris Andreea în secțiunea de comentarii de la postarea Orange.

„31 de minute în așteptare și am închis. Orange dacă nu merge internetul de ce scrieți doar pe Facebook…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica