Magazinele, salvate de online: cum le ajută internetul în această perioadă

0 1

În plină pandemie de coronavirus, internetul joacă un rol extrem de important. Sunt multe business-uri care depind acum doar de acest instrument, dar și altele care se ajută puternic de online. Asta fac și hypermarketurile.

E o perioadă în care mulți oameni stau în case și ies doar dacă munca nu le permite să lucreze de acasă. Autoritățile au recomandat evitarea spațiilor aglomerate, pe cât posibil, și limitarea deplasărilor.

Practic, în această perioadă, sunt deschide doar magazinele alimentare, farmaciile și cabinetele veterinare. Dar s-au dezvoltat puternic business-urile de livrare la domiciliu, mai ales că, pentru multe restaurante, e cam singura posibilitate de a supraviețui în această perioadă.

Dar e o direcție care e testată și de hypermarketuri de ceva vreme. Nu s-a marșat puternic în acea direcție, dar lucrurile s-au schimbat recent. Estimările din piață indic faptul că numărul comenzilor este de zece ori mai mare decât în mod obișnuit, scrie ZF.

Cum se ajută hypermarketurile de online

Supermarketurile și hypermarketurile prezente în România au operațiuni online. Au propriile departamente care se ocupă de acest lucru sau au apelat la alte companii din domeniu, cu care au încheiat parteneriate. Numai că vânzările de pe livrările online erau extrem de mici.

Ponderea în cifra de afaceri a fost sub 1% în ultimii ani, după cum arată estimările (în lipsa unor cifre oficiale pe acest subiect). Dar situația…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica