Inteligență artificială, la o cantină din Cluj: la ce ajută ”robotul” deștept

0 1

Într-un campus format din mai multe companii din Cluj, cantina folosește un sistem pe bază de inteligență artificială pentru a eficientiza achiziția de mâncare.

Pentru a face viața clienților mai ușoară și pentru a-i ajuta să mănânce cât mai repede, în același timp, o cantină din Cluj Napoca a apelat la un robot, în locul unei case de marcat tradiționale. Acesta utilizează algoritmi de inteligență artificială pentru a recunoaște preparatele din tava clienților. În doar câteva momente plătești cu cardul și te poți așeza la masă pentru a te bucura de masa de prânz.

Sistemul complex din spate a fost dezvoltat startupul Neurolabs, cu operațiuni în Cluj, Londra, Edinburgh și Paris. Dacă vrei să vezi și tu cum merge ”jucăria”, trebuie să treci pe la CBC Bistro în Cluj Napoca. Acolo, se intensifică foarte multe traficul în orele de vârf, iar patronii au căutat o cale pentru micșorarea coada de la linia de servire. Astfel, clienții se pot bucura mai mult timp de pauza de prânz împreună cu colegii.

„Motivul aglomerării este evident: câteva sute de oameni, angajați ai companiilor care au sediul în CBC Campus, dar nu numai, își doresc să servească masa în intervalul 12:00-13:00”, a explicat Vlad Buzoianu, CEO CBC Campus.

Înaintea implementării sistemului cu inteligență artificială pentru plăta mâncării, CBC a realizat un studiu pentru a înțelege mai bine problema. Din câte se pare, înaintea…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica