Industria muzicală în 2021: piraterie, streaming și viitorul post-pandemic

0 0

Muzica este un business, în primul rând, dar și una din cele mai frumoase ramuri din domeniul artelor.

Cu toate acestea, în timp ce consumul global de muzică tot crește, în România lucrurile stau altfel.

Țara noastră este la coada listei când vine vorba de cheltuieli în domeniul culturii. Din păcate, nu există o imagine reală pentru acest sector. Nu avem statistici și implicit o analiză profundă este imposibil de realizat.

Cu toate acestea, țara se confruntă cu probleme în materie de cultură care transcend domeniul muzicii și care au legătură în general cu nivelul culturii în România. Rezultatele mai multor rapoarte guvernamentale arată clar problema cu care se confruntă societatea. Pe de altă parte nu ar trebui să mire pe cineva din moment ce TVR Cultural a avut un sfârșit trist.

Cultura în România

Raportul Institutului Național pentru Cercetare și Formare Culturală a investigat consumul de cultură al României în pandemie, iar în intervalul noiembrie 2020 – aprilie 2021, intenția de a merge la un spectacol de muzică în aer liber pe următoarele șase luni era scoasă cu totul din ecuație pentru 76% dintre aceștia.

Raportul face referire și la alte motive, în afară de contextul pandemic, care explică de ce consumul cultural a fost așa de mic pe timpul crizei: excluziunea socială, decalajele educaționale, venitul, accesul la capital digital sau informarea corectă sunt doar câteva dintre reperele care trebuie luate…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica