Ideea genială pe care Netflix a refuzat-o, deși te-ar fi făcut să eviți să ieși din casă

0 1

Netflix reușește, poate, să te țină în casă cu producțiile sale, dar niște oameni i-au propus un pic mai mult. Numai că gigantul ar fi refuzat ceea ce pare o idee genială. Așa că e păcat ca această idee să nu fie cunoscută.

E o perioadă grea pentru mulți. Traficul de pe internet a crescut, Netflix mai cade din când în când tocmai din cauza serverelor suprasolicitate, dar sfatul autorităților rămâne același: trebuie să stai în casă dacă-ți pasă de tine și de apropiați.

Și, aici, Netflix are toate pârghiile pentru a face acest lucru. Lansează aproape în fiecare zi câte ceva nou, iar mult-așteptatul sezon 4 din Casa de Papel vine în doar câteva zile. Totuși, ar fi putut face chiar și mai mult și într-un mod extrem de creativ. Ar fi primit de la niște oameni o propunere genială, pe care ar fi refuzat-o.

Hai să vezi despre ce e vorba.

În ce constă ideea genială pe care n-a vrut-o Netflix

Pe internet circulă, în această perioadă, o reclamă executată mai mult decât decent din care afli că Netflix a început să pună pe străzi (în afară, nu la noi) bannere cu spoilere din producțiile sale. Adică să-ți spună finalul sau diverse informații cheie din seriale precum Stranger Things, La Casa de Papel sau Love is Blind.

Înainte să-ți explic care este, de fapt, treaba cu această reclamă, aruncă o privire. Este genială:

Acum află că, de fapt, această reclamă nu aparține Netflix, deși se pare că i-ar fi…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica