Gigantul auto care nu va difuza reclame despre JO de la Tokyo: de ce a luat această decizie

0 0

Unul dintre sponsorii JO de la Tokyo, producător auto, a decis să nu difuzeze reclame despre eveniment. Motivul e legat de percepția publicului.

Jocurile Olimpice de la Tokyo au loc într-un context încă tensionat, cauzat de pandemia de coronavirus. Evenimentul nu are susținerea populației, cetățenii niponi fiind de părere că această ediție ar fi trebuit amânată.

În consecință, Toyota, unul dintre sponsorii evenimentului sportiv, a decis că nu va difuza la televiziune reclame legate de această competiție.

Toyota nu va difuza reclame legate de JO de la Tokyo

Decizia vine după ce sondaje recente au arătat repulsia cetățenilor față de evenimentul sportiv. Două treimi dintre japonezi nu cred că pot fi organizate jocuri sigure în timpul pandemiei Covid-19. CEO-ul Toyota Motor Corp, Akio Toyoda, nu va participa la ceremonia de deschidere, a scris ziarul Yomiuri, tocmai pentru a respecta opinia cetățenilor.

Aproximativ 60 de companii japoneze, care au plătit mai mult de trei miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare la Jocurile Olimpice amânate din 2020, se confruntă acum cu dilema dacă își leagă sau nu brandurile de un eveniment care nu a reușit să obțină un sprijin popular puternic.

Două treimi dintre japonezi se îndoiesc că țara poate găzdui JO în condiții de siguranță, pe fondul unui nou val de infecții cu noul coronavirus, potrivit unui sondaj publicat de cotidianul Asahi, cu doar patru zile înainte de…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica