De ce “The Social Dilemma” înțelege greșit rețelele sociale

0 2

Noul documentar-dramă marca Netflix, “The Social Dilemma” a determinat mulți utilizatori de social media să-și abandoneze conturile, dar este puțin probabil să pună mari piedici giganților tehnologici pe care îi analizează.

De la premiera din 9 septembrie pe platformă, „The Social Dilemma” a stat mult timp în recomandările Top 10 cele mai populare filme pe Netflix.

Filmul a fost lăudat ca fiind “probabil cea mai lucidă, succintă și profund terifiantă analiză a rețelelor sociale create vreodată” de către Indiewire, dar și criticat că ar fi “manipulator și înșelător” de către analistul tehnic Benedict Evans.

The Social Dilemma: a fi sau a nu fi tehnologie?

“Dilema socială” explorează modul în care cele mai populare produse de pe Internet funcționează pe un model de afaceri de bază de urmărire a comportamentului utilizatorilor pentru a vinde anunțuri direcționate și a induce dependența într-un cerc vicios.

Filmul îmbină interviuri cu experți în tehnologie, inclusiv mulți foști angajați ai giganților din Silicon Valley, și scenarii dramatice care ilustrează efectele negative ale social media asupra americanilor obișnuiți.

Printre numeroasele aspecte pe care filmul le abordează, se regăsesc modul în care companiile de tehnologie au influențat alegerile, violența etnică și ratele de depresie și sinucidere.

Interviurile cu angajații sunt partea cea mai interesantă, deoarece aceștia explică modul în…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica