Cum vrea YouTube să-și „înghită” rivalii și ce înseamnă pentru tine

0 2

YouTube a ajuns deja la o bază de peste două miliarde de utilizatori. Și, din această poziție, își poate permite multe.

YouTube e mai mult decât o platformă de streaming video. A devenit, între timp, și raiul influencerilor, așa cum a crescut și Instagram, de exemplu. Vloggerii cu notorietate își încarcă videourile pe YouTube și au ajuns să câștige sute de mii de dolari grație acestora.

E lesne de înțeles, așadar, cum a ajuns platforma să aibă peste două miliarde de utilizatori. E pe o poziție de forță și caută să-și elimine rivalii. Numai că nu o face direct, nu vrea să-i cumpere. Acționează cu mantă.

Noua strategie YouTube pentru a se face și mai mare

Fiind cel mai mare site de streaming, YouTube caută nu numai să-și păstreze poziția, dar și să și-o consolideze în fața rivalilor. Și, practic, îi invită pe aceștia în sufragerie proprie. Contra-cost, evident.

YouTube vrea să-și ofere spațiul drept vitrină pentru celelalte servicii de streaming video. Surse din interiorul companiei susțin că șefii poartă deja negocieri cu mai multe companii care oferă servicii similare pentru a le aduce pe acestea pe platforma sa. YouTube caută să convingă alte servicii de streaming să le ofere canale special pe platformă.

Acolo, utilizatorii plătesc o subscripție pentru a avea acces la conținut. YouTube ar deveni, astfel, o platformă de intermediere și și-ar închiria spațiul. Ce oferă în schimb?

Păi se…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica