Cum schimbă Uber modul în care sunt tratați clienții care fac probleme

0 2

Uber consideră că poate să creeze un mediu mai sigur și mai bun atât pentru clienți, cât și pentru șoferi. În acest sens, acea evaluare de la finalul cursei va fi mai importantă ca niciodată.

La finalul oricărei curse cu Uber ți se cere să acorzi un calificativ – de la 1 la 5 – pentru șofer. Șoferul, de asemenea, acordă un calificativ clientului. Totodată, poți acorda și diverse complimente.

Ce ar trebui să știi despre acest feedback e că șoferii parteneri sunt evaluați după o serie de criterii. Printre acestea se numără: dacă au oferit asistența cerută de utilizator, dacă întreaga călătorie s-a desfășurat în siguranță, dacă au tratat călătorul cu respect și l-au făcut să se simtă confortabil. Dar lucrurile funcționează și viceversa, iar șoferii evaluează utilizatorii la finalul curselor.

Responsabilitatea lor presupune să trateze atât șoferul, cât și automobilul acestuia cu respect, să nu-i ceară să depășească limita de viteză din cauza unor posibile întârzieri și să nu fie nepoliticoși sau abuzivi față de șoferii parteneri. Pentru șoferii parteneri, susține Uber, respectul pentru mașinile personale este una dintre cele mai importante valori, întrucât acestea reprezintă locul în care își petrec ziua de lucru.

Ce va face Uber ca ambele părți să aibă o experiență mai bună

Uber a anunțat că lansează un nou sistem de evaluare a șoferilor, care promovează un comportament standard…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica