Cum să manipulezi pe oricine cu ajutorul reclamelor din Google Search

0 2

Trei din patru utilizatori de smartphone folosesc Google Search pentru a afla răspunsurile la întrebările care-i frământă, indiferent de tematică.

Oamenii de publicitate și de marketing vor să profite de asta și să-ți livreze reclame imediat cum cauți ceva pe Google.

Asta nu este ceva neapărat rău. De multe ori, reclamele te pot ajuta să găsești informația pe care o cauți mai repede. Totuși, unele reclame te redirecționează într-o direcție opusă intenției tale. Acest tip de reclame se numesc „redirect ads” și pot fi folosite pentru a influența și a persuada publicul.

Această tehnică ar putea fi folosită pentru a-ți schimba convingerile sau ideologia. „Redirect Method” a fost un proiect al Google prin care folosea reclame pentru a deradicaliza viitorii extremiști.

În primele opt săptămâni din 2016, peste 320.000 de persoane, simpatizanți ai statului islamic (ISIS), au dat click pe reclamele care reflectau interesul pentru conținut extremist. În loc să ajungă pe o pagină care să le susțină opiniile, simpatizanții statului islamic au fost îndreptați către o listă de clipuri YouTube în care se dezvăluia adevărul despre ISIS.

Majoritatea vizitatorilor au rămas să urmărească clipurile. Împreună, ei au urmărit peste jumătate de milion de minute.

Cum poți să faci și tu o campanie similară pe Google

După acea campanie, Google a lăsat în urmă o schiță, un model care-ți arată pas cu pas cum să-ți creezi…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica