Cum faci un cuprins în Microsoft Excel cu scurtături către secțiuni din document

0 2


În cazul unui document stufos realizat în Excel, nimic nu este mai util decât să creezi un cuprins cu scurtături către cele mai importante părți ale fișierului. Această funcționalitate o voi explica mai jos.

În urmă cu ceva timp, detaliam mecanismul la care trebuie să apelezi în Microsoft Word pentru a crea un cuprins activ. Folosind Heading-rui sau Subtitluri, îți poți formata tilurile din Word în așa fel încât să-ți fie foarte ușor să le incluzi într-un cuprins autogenerat, cu un efort minim din parte ta. Din păcate, procedura pe care am detaliat-o aici pentru Microsoft Word nu funcționează în Excel.

Dacă vrei să știi cum creezi un cuprins cu scurtături active în Microsoft Excel, ai la dispoziție mai multe opțiuni. Mai jos o voi detalia pe cea mai simplă și ușor de reținut, în opinia mea. La final, vei avea o listă cu linkuri pe care, în momentul în care dai click, vei sări la o anumită celulă sau secțiune din document.

În primul rând, trebui să știi ce titluri sau secțiuni vrei incluse în curpins. Dă click pe celula în care se află primul titlu, să spune că este vorba de A25, unde A este numele linie și 25 este rândul. Când ai selectat celula, în stânga sus vei vedea A25. Fă dublu click acolo și tastează Titlu1 urmat de tasta Enter pentru confirmare. Ca să fii sigur că s-a salvat modificarea, fă din nou click pe A25 și verifică să scrie în stânga sus Titlu1.

Este important să reții că nu…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica