Cum ar fi să adopți digital un câine? – și alte scenarii despre cum poate fi viața în deceniul 2020

0 1


În pregătirea noului deceniu, la final de 2019, a fost publicat un studiu despre tendințele digitale și impactul tehnologiei în viețile noastre. Românii sunt atenți la tendințe, tehnologii și modalități prin care își pot ușura activitățile cotidiene. Am vrut să aflu însă care sunt domeniile de interes și cum ne raportăm noi, local, la ce vine din exterior.

Fără îndoială vom vedea încă de anul acesta o schimbare pronunțată în acele sectoare economice cu care ai contact mai des. De la comerț online la comerțul clasic, tehnologia este prezentă în toate și poate ajuta sau te poate încurca. Ce e mai interesant e însă când te ajută. În acest sens, studiul „Critical Update: the hottest digital trends and how to use them” publicat la finalul lui 2019 a căutat să identifice trăsăturile de consum care vor dicta impactul noilor tehnologii și dezvoltarea celor actuale, inclusiv în România.

Ultimul an a fost încărcat cu noutăți, de la Apple Pay la o și mai mare dezvoltare a tehnologiilor de realitate augmentată. Sigur, AR nu-i nimic nou, ba chiar Pokemon Go în 2016 a ajutat enorm această invenție. Acum, am căutat să aflu de la Andreea Dinescu, managing partner al agenției de digital advertising Profero, la ce să fii atent pe termen lung.

PLAYTECH: Unde se încadrează consumatorul român în regiune, Europa și global?
Andreea Dinescu: Apetitul și deschiderea românilor pentru tehnologie și pentru experiențe…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica