Cum a ajuns ING Bank să îi umple de nervi pe clienții săi

0 5

În ultimii trei ani, ING Bank a fost în atenția tuturor. A început totul cu o cădere majoră a sistemului. Între timp, deși banca a avansat digitalizarea, unele lucruri au fost omise sau complicate, iar asta a nemulțumit clienții.

Vizibilitatea ING Bank în online a început din septembrie 2016. De la bancomate la aplicație și până la plata cu cardul, nimic n-a funcționat. La acel moment, ING Bank a transmis că problema a fost de natură fizică. În timpul unui test planificat în centrul de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat mai multe servere.

În 2017, situația a fost similară cu dificultăți în folosirea sistemului. În 2018 și 2019 situația s-a repetat, ambii ani fiind marcați cu două probleme majore. În octombrie 2018, plățile mai multor clienți au fost dublate. Atunci, banca a transmis că eroarea a fost confirmată ca fiind una operațională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. S-a lăsat însă cu amendă.

La început de 2019, au fost din nou probleme majore. Atunci, cauza a fost un atac de tip DDoS care a încărcat cu trafic artificial serverele băncii. Ultima problemă de care s-au plâns mai mulți clienți a fost în august 2019.

Clienții pot ierta problemele ING Bank, dar nu și că aplicația a devenit mai inutilă

Dincolo de instabilitatea sistemului, cauzată fie de surse terțe, fie din cauze interne, sunt clienți care se plâng de aplicația…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica