Crește un nou gigant în social media? Ce se întâmplă cu Clubhouse, aplicația bazată doar pe format audio

0 2

Clubhouse a reușit să capteze atenția la început de an și se pare că se îndreaptă spre un real succes.

Clubhouse e o aplicație bazată pe format audio, în care intrarea se face doar pe bază de invitație. Americanii de la Alpha Exploration, compania din spatele ei, se pare că au găsit rețeta succesului, un succes datorat și personalităților care au arătat interes pentru ea.

Clubhouse a reușit să crească impresionant în prima jumătate a acestei luni. Deși a fost înființată în 2020, rețeaua de socializare s-a bucurat de interesul primit inclusiv din partea unor celebrități ca Elon Musk și a început să aibă o imagine extrem de bună. La început de februarie, aplicația fusese instalată deja de 3,5 milioane de ori în toată lumea.

Iar numărul s-a dublat în doar două săptămâni.

Clubhouse își continuă creșterea

Cum spuneam, la început de februarie, Clubhouse număra 3.5 milioane de instalări. Pe 16 februarie, numărul crescuse la 8,1 milioane, mai mult decât dublu așadar. Printre cei care au pus umărul la creșterea aplicației se numără șeful Tesla, Elon Musk, dar și Mark Zuckerberg, șeful Facebook.

De fapt, acesta din urmă are și interesul de a copia Clubhouse. Zuckerberg vorbea despre un viitor științifico-fantastic în care lucrătorii se „teleportează” în birouri folosind realitatea virtuală (VR) și realitatea augmentată (RA). Potrivit The New York Times, liderii Facebook au cerut dezvoltatorilor să…



Citeste continuarea aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica