Ceasornicarii elvețieni trec în online pentru a prezenta produse noi și a revigora vânzările

0 0

Ceasornicarii elvețieni de lux, de obicei nu mari fani ai comerțului cu amănuntul online, lansează miercuri un nou eveniment complet digital ”Ceasuri și minuni” pentru a-și prezenta ultimele produse, sperând să reînvie vânzările afectate de criza coronavirusului.
Producătorii de ceasuri de ultimă generație se bazează încă în mare măsură pe magazinele fizice pentru vânzări, dar succesul platformelor online pentru ceasuri de ocazie, precum WatchBox sau Richemont’s Watchfinder, au arătat că este posibil să vândă ceasuri de lux online.

Închiderea fabricilor și a magazinelor legate de pandemie a atins anul trecut vânzările de ceasuri elvețiene și au forțat brandurile să-și intensifice afacerea online, adesea minusculă și, în general, să regândească activitățile digitale.

Guillaume de Seynes, vicepreședinte executiv la grupul de articole de lux Hermes, a declarat pentru Reuters că unul dintre motivele pentru care afacerea ceasurilor Hermes a depășit industria anul trecut a fost că, clienții săi erau deja obișnuiți să facă cumpărături pe hermes.com.

Hermes, cunoscut pentru articole din piele, eșarfe de mătase și parfumuri, a îmbrățișat comerțul electronic mult mai devreme decât ceasornicarii clasici, lansând site-ul său tranzacțional în Statele Unite în urmă cu aproape 20 de ani.

De Seynes a declarat că se aștepta la o recuperare puternică a vânzărilor de ceasuri ale grupului în acest an, cu…

Citeste continuarea Aici

You might also like

Scrie un Comentariu

Adresa de mail nu va fi publica